یکشنبه 17 تیر 1403 - 6:21 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 479
نویسنده پیام
joki_ss آفلاین


ارسال‌ها : 333
عضویت: 17 /1 /1391
سن: 22
شناسه یاهو: joki_ss
تشکرها : 62
تشکر شده : 117
پورحیدری : مجیدی بازیکن بزرگی است

منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال معتقد است که این تیم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و نیاز به زمان دارد تا مطابق با انتظارها نتیجه بگیرد.

پورحیدری در گفت‌و گو با خبرنگار سایت گل در پاسخ به این سوال که چرا استقلال به سایپا باخت حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« در فوتبال نباید دنبال چرا باشیم و برد و باخت همیشه وجود دارد. من معتقدم استقلال هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارد و بازیکنان شاداب نیستند. تعدادی از نفرات خط هافبک مثل جباری، نکونام، توزی و ساموئل هم دیر به تیم ملحق شدند و هنوز

آمادگی کامل ندارند. استقلال حتی در بازی اول مقابل آلومینیوم بد بازی کرد و نشانی از یک تیم با تحرک و سرعتی را نداشت. من معتقدم این تیم به سه، چهار هفته زمان نیاز دارد تا به آن چیزی که مدنظر کادرفنی است برسد.»

از پورحیدری در مورد تشویق فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« متاسفانه این حاشیه‌ها در تیم‌های بزرگ وجود  دارد و گاهی اوقات سلیقه‌های شخصی، احساسات و تعصب تماشاگران چنین حاشیه‌هایی را به وجود می‌آورد. اگر حاشیه‌های سکوها ادامه داشته باشد مطمئنا استقلال هم مثل پرسپولیس که فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه شد، دچار حاشیه می‌شود. من معتقدم که نباید شاید چنین صحنه‌هایی باشیم و استقلال نیاز به آرامش دارد.»

پورحیدری در قسمتی از حرف‌هایش تاکید می‌کند:« فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است ولی به هر حال دلایل زیادی وجود داشت که او سال قبل از استقلال جدا شد و دلایل دیگری هم وجود داشت که او امسال به استقلال نیامد. من معتقدم که تماشاگران استقلال نباید احساسی برخورد کنند در ضمن امیدوارم این اتفاقات به خط و خط بازی کشیده نشود چون موفقیت استقلال از همه چیز مهمتر است.»‌

                                           


شنبه 07 مرداد 1391 - 10:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از joki_ss به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: minatosama268 &
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :