یکشنبه 17 تیر 1403 - 7:14 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 515
نویسنده پیام
invisible آفلاین


ارسال‌ها : 153
عضویت: 15 /3 /1391
محل زندگی: لب مرز!
سن: 15
تشکرها : 37
تشکر شده : 135
سرمربی ژاپن: هنوز هم سد دفاعی ژاپن مشکل دارد

سرمربی تیم والیبال ژاپن گفت: هنوز هم سدّ دفاعی ما با مشکل روبروست. باید از همه مناطق امتیاز کسب کنیم که مستلزم وقت زیادی است. 

"تاتسویا یوتا" در نشست خبری بعد از بازی با ونزوئلا افزود: نخستین ست را وقف این کردیم که ببینیم سرویس های حریف چگونه است .می خواستم شمیزو را نیز در این بازی به کار گیرم اما زمان آن فرا نرسید. 

سرمربی تیم والیبال ژاپن در باره دیوار دفاعی تیمش و مشکل رویارویی با تیم های آسیایی گفت: بازیکنان من دیوار دفاعی خود را در زمان مناسبی شکل نمی دهند، در واقع کاری که باید بکنند این است که ببینند که چه کسی ضربه را می زند و چه کسی به ضربه پاسخ می دهد. 

وی در مورد بازی های آینده شاگردانش نیز گفت: در مقابل کره و چین قصد داریم که روی سرویس هایمان متمرکز شویم و امتیازات قابل توجه ای را کسب کنیم. استرالیا بیشتر شبیه یک تیم اروپایی است تا آسیایی بنابراین در مصاف با استرالیا تکنیک های خاصّ خود را به کار می گیریم. 

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن نیز در این نشست گفت: نمایش خوبی را در زمین اجرا کردیم که مهمترین بخش این بازی تصحیح اشتباهات بازی دیروزمان بود. درباره اشتباهاتی که مرتکب می شدیم بسیار صحبت کردیم، با همکاری توانستیم استباهاتمان را کاهش دهیم و با دیدی مثبت وارد زمین شویم. 

دایسوک یوسامی خاطر نشان کرد: ونزوئلا تیم مهاجمی بود اما ما به هدفمان که پیروزی بود دست یافتیم. در ست سوم، با کمک اشتباهات ونزوئلا توانستیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. 

تاتسویا فوکوزاوا بازیکن شماره 14 ژاپن نیز در این نشست خبری حضور داشت و در مورد بازی با ونزوئلا گفت: بعد از بازی دیروز به دنبال بهتر شدن سطح سرویس زنی تیم بودیم، امروز صبح هم راجع به روند سرویس زدن و هم راجع به نقطه قوت تیم ونزوئلا که همان دریافت های آن هاست گفتگو کردیم. ما دریافت های آنها را مورد هدف قرار دادیم که عامل پیروزی ما هم همین شد. 

یوتا یونیاما بازیکن شماره 18 ژاپن گفت: با اینکه دیروز باختیم اما در صحبت های تیمی تاکید می کردیم که تمام حواسمان باید روی بازی بعدی باشد. برد در سه ست پیاپی خوشحالی دارد اما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم که در تلاش برای رفع آن ها در بازی های بعدی بر می آییم. 

وی در باره بازی با تیم های آسیایی تاکید کرد سه بازی با تیم آسیایی داریم که بازی بعدی با کره است. کره ای ها از نظر ذهنی بسیار توانمندند ولی دلمان نمی خواهد که حداقّل از نظر ذهنی مغلوب آنان شویم. 

کاپیتان تیم والیبال ونزوئلا در نشست خبری بعد بازی با ژاپن گفت: ازشکست امروز در برابر تیم میزبان بسیار ناراحتم، از طرفی دیگر هم از بازی در برابر تیم ژاپن که تیم بسیار قدرتمندی است خوشحالم که باعث افتخارمان بود. 

کروین پینورا تصریح کرد: ژاپن در رشته والیبال از پیشینه طولانی برخوردار است در حالیکه ما تیم تقریباً نوپائی هستیم. بازی امروز بسیار دشوار بود. از نظر تیمی نسبت به بازی روز گذشته متفاوت بودیم. در بازی امروز روحیه و قدرت لازم را داشتیم. اگرچه باختیم، اما از بازی لذّت بردیم و تجربه خوبی برای تیم ما نیز محسوب می شود. 

سرمربی ونزوئلا نیز در باره شکست در برابر ژاپن گفت: متاسّفانه در بازی دیروز هم در دفاع و هم در حمله خوب ظاهر نشدیم. اما در بازی امروز همانطور که کاپیتانم نیز به آن اشاره کرد کاملاً متفاوت بودیم. تعادل خوبی داشتیم و دیوار دفاعی خوبی نیز ساختیم. 

روبرتو گارسیا خاطر نشان کرد: ژاپن سرویس های ما را به خوبی دریافت می کرد. شکست را به فال نیک می گیریم و تجربه حاصل از این بازی را به عنوان توشه ای با خود به خانه می بریم. همچنین از طرفداران ژاپنی حاضر در ورزشگاه به خاطر حمایت از تیمشان تشکر می کنم.


امضای کاربر : مطلب خوبی بود؟ شما می تونید 2 کار بکنید :
1 - یه پاسخ بذارید تا تعداد پست هاتون زیاد بشه و برید یه مطلب دیگه...
2 - روی کلیک کنید تا عاقبت به خیر شید!
هم اولی خوبه هم دومی؟؟؟!
خوب منتظر چی هستید....
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 22:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :