یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:40 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 375
نویسنده پیام
saeedzarepour آفلاین

مدیران انتخابی
ارسال‌ها : 1430
عضویت: 3 /2 /1391
محل زندگی: iran>>>kerman>>>bam
سن: 24
شناسه یاهو: saeed.zarepour
تشکرها : 465
تشکر شده : 1212
عنايتی با مس به توافق رسيد فردا قراردادم را ثبت مي‌كنم

كاپيتان فصل گذشته صباي قم گفت كه به دليل حل شدن مشكلات شخصي و همچنين به خاطر اين كه شنيده است در ليست امير قلعه نويي حضور ندارد، تصميم گرفت به مس كرمان بپوندد.

رضا عنايتي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره حضورش در مس كرمان، اظهار كرد: امروز بعد از ظهر جلسه پاياني را با مسئولان مس كرمان برگزار مي‌كنم. با توجه به اين كه مشكلات موجود مرتفع شده، اگر اتفاق خاصي نيايد فردا قراردادم را در هيات فوتبال ثبت مي‌كنم.

عنايتي در پاسخ به اين سوال كه آيا رفت و آمدهاي موجود در استقلال و انتخاب قلعه نويي به عنوان سرمربي اين تيم در اين تصميمش براي حضور در مس نقش داشته است يا خير؟

گفت: رفت و آمدها براي من تفاوتي نمي‌كند. من با خود مسئولان مس صحبت كردم و گفتم اگر مشكلات شخصي‌ام حل شود، با توجه به اين كه با شما صحبت كردم به مس مي‌پيوندم و آن‌ها هم قبول كردند. به آن‌ها گفته بودم كه اولويت من استقلال است و اگر مشكلاتم حل نشود به اين تيم مي‌روم.

وي افزود: در همين رابطه هم با فتح‌الله‌زاده نشستي داشتم و حتي قرارداد سفيد را برابر  او گذاشتم. ضمن اين كه تمام اين صحبت‌ها با هماهنگي مس بوده و همه آن‌ها در جريان بودند اما بالاخره تصميم آخر اين بود كه به مس بيايم. دليل پيوستنم

به مس اين بود كه هم مشكلاتم حل شد و همچنين شنيدم كه در ليست قلعه نويي نيستم،‌ به همين دليل اين كار را انجام دادم.

او همچنين درباره اين كه آيا اظهار نظر يكي از مسئولان باشگاه مس مبني بر اين كه در صورت پيوستن عنايتي به استقلال او بايد 250 ميليون غرامت بدهد در تصميم گيري‌اش تاثير داشته است يا خير، گفت: اصلا اين طور نيست، چون من با مسئولان مس هماهنگ كرده بودم و اگر هم قرار بود در صورت پيوستنم به استقلال چنين اتفاقي بيفتدخودم 250 ميليون تومان را پرداخت مي‌كردم. من با مس كرمان قرارداد داخلي بستم و وقتي كه مشكلاتم حل شد به فتح‌الله‌زاده هم گفتم كه به مس مي‌روم.

عنايتي درباره شرايط تيم فوتبال مس كرمان نيز گفت: مس كرمان براي آسيايي شدن برنامه ريزي كرده است و اميدوار هستم كه اين تيم بتواند به اين هدفش دست پيدا كند.


امضای کاربر :



سه شنبه 09 خرداد 1391 - 13:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :